Tananyagok
Tehetségazonosító módszerek kidolgozása, a fejlesztésre szorulók kiszűrésének módszertanai:
- Inter-és intraperszonális kompetenciaterület: drámapedagógia, Interperszonális munkacsoport
- Matematikai-logikai terület tehetségígéreteinek azonosítása, Logikai-matematikaimunkacsoport
- Módszertani megújulás és tehetségazonosítás a projektmódszer alkalmazásával a 3-6. osztályos általános iskolai környezet-és term
- Nyelvi tehetségazonosító és korai iskolaelhagyást megelőző tematikus projektórák magyar és idegen nyelv tantárgyakhoz, Nyelvésze
- Intraperszonális képességek fejlesztése, Intraperszonális munkacsoport
- A zene mindent átható ereje, Művészeti nevelés munkacsoport, Ének-zene
- Lemorzsolódás, Térbeli-vizuális munkacsoport, Vizuális kultúra
- A sporttehetség felismerésének és gondozásának aktuális módszertani kérdései
Tanulmányok:
- A kiemelt figyelmet igénylő tanulókkal való foglalkozás sajátos szemléletének kialakítása
- Iskolai „jó fejlesztések” feltárása és elemzése a végzettség nélküli iskolaelhagyás szempontjából reziliens intézményekben
- Kutatás a képzők kiválasztásának akkreditációjához
- Kutatáson alapuló tanulmány a sajátos nevelési igényű és a tanulási nehézségekkel küzdő tanulókkal való foglalkozáseredményesség
- Változásmenedzsment a pedagógiai gyakorlatban: fejlesztési igények online felmérése, az igények azonosítása, definiálása
- Attitűdváltás és hatékony (asszertív) kommunikációs technikák a tanítás-tanulás folyamatában - Pedagógusok érzékenyítése kommunikációs és konfliktuskezelő technikák kidolgozásával és alkalmazásra átadásával
Oktatási segédletek: