Üzleti szolgáltatások a gyakorlatban, pedagógus-továbbképzés a középfokú szakmai szakképzés minőségének javítása érdekében

A továbbképzés célja:

A továbbképzés célja, hogy a mind nemzetközi, mind a hazai viszonylatban egyre fontosabb gazdasági szerepet betöltő üzleti szolgáltatási szektor (BSC) jövőbeni munkavállalóit, azaz az üzleti szolgáltatási munkatársakat oktató pedagógusok (szaktanárok és nyelvtanárok) számára naprakész, a piaci szereplők igényeinek és elvárásainak megfelelő tudást adjon át. Cél, hogy a pedagógusok a képzés során alapos ismereteket kapjanak a BSC szektor alapvető működési formáiról és tevékenységeiről, megismerjék annak nemzetközi és hazai jellegzetességeit. További cél, hogy a pedagógusok olyan tudást és ismeretkört sajátíthassanak el, amelyek birtokában képesek lesznek felkészíteni az üzleti szolgáltatási munkatárs képzésben részt vevő tanulókat az üzleti világ ezen szegmensének mindennapi munkafolyamataira, ügyfélközpontú szemléletére, a szektor kommunikációs jellegzetességeire.

 

A továbbképzés tematikája: 

1. Gazdasági alaptevékenység ellátása - Az üzleti szolgáltató szektor általános bemutatása

2. Ügyfélkapcsolat az üzleti szolgáltatásokban

3. Információ-kommunikáció technológia támogatás (IKT)

4. Eredményes kommunikáció

5. Foglalkoztatás

6. Felkészülés a záróprezentációra (gyakorlat mentor segítségével)

 

 

A továbbképzés tartalmi és formai követelményei: 

A résztvevők ismeretekkel rendelkeznek – nemzetközi és hazai környezetben – a BSC szektorban működő cégekről és azok sajátosságairól, jelenlegi és jövőbeli lehetőségeikről és kihívásairól. A szakmai tudás mellett olyan képességekkel és készségekkel rendelkeznek, illetve olyan képességekben, készségekben érnek el fejlődést, amelyeknek birtokában az oktatási munkájuk során képesek elősegíteni a szolgáltatási munkatárs képzésben részt vevő diákok jövőbeli pályaorientációját, hatékonyan fejlesztik kommunikációs és nyelvi készségeit, probléma-felismerő és -megoldó stratégiáit és konfliktuskezelését. A pedagógusok az elméleti és gyakorlati tudnivalók mellett ismerik az üzleti szolgáltatási szektor résztvevőit, a szektorban működő munkaadók szakmai elvárásait leendő munkatársaival szemben, ismereteik birtokában nagyobb hatékonysággal és autentikusabban képesek közvetíteni a szektor és ezáltal a munkáltatók igényeit és elvárásait a jövőbeli munkavállalók felé. A továbbképzés a Debrecen Business Service Centers Roundtable (Debrecen BSC Kerekasztal) hét partnercégével szoros együttműködésben valósul meg.

Minimum részvétel a továbbképzésen: az összóraszám 90 százaléka.

Prezentáció készítése és bemutatása a megadott határidőn belül, a tartalmi és formai követelményeknek megfelelően. Az összóraszám legalább 90%-án való részvétel. A prezentáció benyújtásának módja: A megfelelő terjedelemben (10-15 dia), a tanfolyam zárónapját követő 10. napig elektronikusan.

 

A továbbképzés alapítási engedély száma:
680/10/2020

A képzés összóraszáma:
30

Képző neve:
Kissné Nyéki Éva
Izer Boglárka

dr. Kántor-Faragó Márta

 

A képzés megkezdéséhez elvárt szakképzettség:
Pedagógus

 

Panasztétel, jogorvoslat lehetősége:
A Debreceni Egyetem panaszkezelési rendszerének részletes szabályait a Debreceni Egyetem Minőségbiztosítási Kézikönyv VII. Melléklete tartalmazza.

 

 

Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napján hatályba lépett Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

Megismertem a tájékoztatót és elfogadom